Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2011

Γαλλικά, Θέμα Εθνικής μας Αξιοπρέπειας !!!

Εντός αυτών των ημερών η Κα Διαμαντοπούλου και το επιτελείο της έδωσαν εντολή στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας  να αποφασίσουν  κατά πλειοψηφία ( οι σύλλογοι Γονέων) αυτές τις μέρες ποια β! ξένη γλώσσα ( γαλλικά ή γερμανικά) θα διδαχτούν τα παιδιά που θα φοιτήσουν στην Ε! και ΣΤ! τάξη του χρόνου. Και η εντολή είναι  να διδαχθεί ΜΟΝΟ μία από τις παραπάνω γλώσσες  με τον τρόπο που υπέδειξε το Υπουργείο.
Γιατί άραγε να επιλέξει ο γονέας να μάθει το παιδί του γαλλικά ;
Οι Λόγοι είναι άπειροι αλλά συνοπτικά παρουσιάζονται εδώ από την Κα Ινάχογλου Χρυσάνθη Σχολική Σύμβουλο Γαλλικής της Κεντρικής Μακεδονίας :
1 )Οι γονείς επίσης οφείλουν να γνωρίζουν ότι η Γαλλία παρέχει εντελώς ΔΩΡΕΑΝ ( και καλύπτει  τα πάντα οικονομικά: σπουδές ,τροφή ,στέγη κλπ) προπτυχιακές & μεταπτυχιακές σπουδές στα Πανεπιστήμια της  για Πληροφορική και  Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές  ή κάθε μορφή σπουδών που χρησιμοποιεί εφαρμογές Υπολογιστών( πράγμα που μπορεί να γίνει με ΟΛΕΣ τις σπουδές και επιστήμες!!!) ( Πληροφορίες στις πανεπιστημιακές υπηρεσίες  των κατά τόπους Γαλλικών Ινστιτούτων ή προξενικών Αρχών της Γαλλίας) . Ο λόγος είναι λόγος εθνικού γοήτρου: Η Γαλλία θέλει να λανσαριστεί η ορολογία της πληροφορικής και στα γαλλικά ( όχι μόνο στα αγγλικά).
2)  Έλληνες γιατροί που θέλουν να κάνουν ειδικότητα στο Εξωτερικό ,λόγω μεγάλης λίστας αναμονής στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν πρόβλημα μεγάλης αναμονής για Νοσοκομεία αγγλόφωνων Κρατών λόγω υπερπληθώρας αιτήσεων και επιλέγονται βάσει βιογραφικού.
Φίλος μου ,γιατρός , πήγε 1 εξάμηνο αργότερα απ‘ό,τι του είχαν αρχικά υποσχεθεί και σε επαρχιακό Νοσοκομείο της Αγγλίας ,γιατί την τελευταία στιγμή έστειλε βιογραφικό μια γιατρός από Περσία και διέθετε 1 επιπλέον βεβαίωση σεμιναρίου από τον παραπάνω γιατρό ,ο οποίος έμεινε στο «περίμενε»  και στην αβεβαιότητα ενός επί πλέον εξαμήνου…
Στη Γαλλία  ΔΕΝ συμβαίνει αυτό. Τα γαλλικά ως β! Ξένη γλώσσα ( πολύ εύκολη στην εκμάθηση αμέσως μετά τα αγγλικά ,καθότι είναι γλώσσα που δεν έχει αρχαιοπρεπή δομή ,όπως κάποιες άλλες γλώσσες που η γραμματική τους δεν απέχει πολύ από τη γραμματική των αρχαίων ελληνικών : Χρήση δοτικής , υποχρεωτική τοποθέτηση ρήματος στο τέλος της πρότασης και δεν συμμαζεύεται…πράγματα δύσκολα και ακατανόητα για ένα παιδί του Δημοτικού! )  δεν παρουσιάζουν αυτή την υπερπληθώρα αιτήσεων για ειδικότητα στους γιατρούς με αποτέλεσμα οι ελάχιστοι ακόμη υποψήφιοι  να γίνονται αμέσως αποδεκτοί  στη Γαλλία και στο Νοσοκομείο της αρεσκείας τους ! Αυτό από πληροφορίες που έχω από φίλους γιατρούς που σπούδασαν στην  Γαλλία και από παιδιά φίλων που δοκίμασαν να κάνουν ειδικότητα στη Γαλλία ή να πάρουν πληροφορίες σχετικά από τις κατά τόπους προξενικές Αρχές της Γαλλίας  και τα Γαλλικά Ινστιτούτα.
3)  Η  Γαλλία δεν μας χρωστά καμιά πολεμική αποζημίωση και δεν μας λοιδορεί συνεχώς από τα περιοδικά της. Δεν μας βρίζουν οι πολίτες της και ο Πρόεδρος της έχει στις φλέβες του Ελληνικό αίμα και καταγωγή για τα οποία σε κάθε ευκαιρία ( και εκτός της Ελλάδος ακόμη και μακριά ) διατυμπανίζει ότι είναι περήφανος:
« N. SARKOZY: Κοιτάξτε, αναλαμβάνω τις ευθύνες μου. Δημιουργήσαμε το ευρώ, ένα ενιαίο νόμισμα. Πολύ σημαντική πρόοδος που, μεταξύ άλλων, μας επέτρεψε να διέλθουμε και τη χρηματοοικονομική κρίση, χωρίς να χρειασθεί να διαχειριστούμε προβλήματα υποτίμησης μεταξύ των χωρών μας.
Αυτή η αλληλεγγύη του ενιαίου νομίσματος, λοιπόν, αυτή η κοινή οικονομική αγορά  και η αλληλεγγύη του νομίσματος θεμελιώνονται πάνω σε μια άλλη, βασική αλληλεγγύη: ένα κράτος-μέλος της Ευρωζώνης πρέπει πρωτίστως να μπορεί να βασίζεται στις άλλες χώρες της Ευρωζώνης – διαφορετικά, τι χρησιμεύει να υπάρχει ενιαίο νόμισμα;
Όταν ασκούσα την  Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διαπραγματεύθηκα στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο 25 δις αμερικανικών δολαρίων για βοήθεια προς την Ουγγαρία, που είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά όχι μέλος της Ευρωζώνης. Η λογική είναι ακριβώς ότι ένα κράτος-μέλος της Ευρωζώνης, που πλήττεται από τους κερδοσκόπους, όπως συμβαίνει σήμερα με την Ελλάδα, θα πρέπει κατ’ αρχήν να βασίζεται στην αλληλεγγύη των άλλων χωρών της Ευρωζώνης. Διαφορετικά, γιατί να έχουμε ενιαίο νόμισμα;
Η θέση μου λοιπόν είναι  απόλυτα σαφής, το είπα στον Γιώργο Παπανδρέου και το λέω σε οποιονδήποτε κάθεται στο στρογγυλό τραπέζι της Ευρώπης: η Ευρωζώνη θα πρέπει πάντα να είναι δίπλα σε μια χώρα, η οποία πλήττεται από την κερδοσκοπία. Σήμερα είναι η Ελλάδα, αύριο μπορεί να είναι κάποια άλλη » (http://www.primeminister.gov.gr/2010/03/07/1077).
4) Ανά τους αιώνες η Γαλλία ποτέ δεν πολέμησε εναντίον της Ελλάδας,όπως έκαναν κάποιες άλλες χώρες … αλλά την βοήθησε πολλές φορές μάλιστα και έδωσε πληθώρα Φιλελλήνων, επιστημόνων και ταξιδιωτών που βοήθησαν την Ελλάδα στην Επανάσταση του 1821. Το έπραξε και η Αγγλία. Άλλες…χώρες φιλέλληνες στις δύσκολες στιγμές της χώρας μας δεν γέννησαν δυστυχώς σχεδόν καθόλου!  Και κάποια μάλιστα απ‘ αυτές τις χώρες ευθύνεται για τη φυλάκιση και θανάτωση του Ρήγα Φεραίου

Γάλλοι Φιλέλληνες: François-René de Chateaubriand, Βίκτωρ Ουγκώ, Πουκεβίλ,  Charles Fabvier, Φραγκίσκος Γκραγιάρ, Εμίλ Εγκέ, Ιλαρίων Τουρέ, Λουίζα Ριανκούρ, Λουδοβίκος Σαμπέλ, Μαρί Γκαμπριέλ Φλοράν Ογκύστ ντε Σουαζέλ Γκουφιέ, Λουί Ντυπρέ κλπ καθώς και στα νεότερα χρόνια συναντάμε και τον πασίγνωστο ελληνολάτρη : Ροζέ Μιλιέξ κ.α. Ε! Ας μας δείξουν και οι άλλες β! ξένες γλώσσες πόσους και ποιους φιλέλληνες γέννησαν οι χώρες τους! Μπροστά στην υπεροχή της Γαλλίας ωχριούν ! 

Η Γαλλική γλώσσα είναι η πρώτη γλώσσα που διδάχτηκε στην ελληνική επικράτεια από τη σύσταση του Ελληνικού Κράτους μετά το Πρωτόκολλο του Λονδίνου το 1830 και η πρώτη χώρα που την αναγνώρισε ως ανεξάρτητη και την βοήθησε οικονομικά ήταν η σαφώς γαλλόφωνη Αιτή!!!

ΑΣ  ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ  ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΘΕΙ ΕΧΘΡΙΚΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!
 ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ 

ΑΞΙΟΠΕΠΕΙΑΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΜΑΣ !!!


Και  η γλώσσα προϊόν κάθε χώρας είναι και μάλιστα ύψιστο εργαλείο χειραγώγησης, προπαγάνδας και πλύσης εγκεφάλου. Πόσο μάλλον όταν απευθύνεται σε αθώες παιδικές ψυχούλες !!! Ας προσέξουμε λοιπόν τι ξένες γλώσσες βάζουμε τα παιδιά μας να μάθουν. Εμείς είμαστε οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι και κανένας άλλος !
Προωθούμε  ΑΜΕΣΑ ,όσοι θέλουμε, αυτά  παντού. Ακόμη και σε όσους δεν έχουν παιδιά αυτής της ηλικίας. Μπορεί να έχουν φίλους που έχουν και να χρειάζονται ενημέρωση.  Σας ευχαριστώ θερμά.
ΤΕΡΖΟΓΛΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ, καθηγητής ΠΕ05 ( γαλλικής Φιλολογίας),ειδικός Σ.Ε.Π. ( Θεσσαλονίκη). http://www.youtube.com/watch?hl=el&v=mnRF4h_kJJw

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου